Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru

Wybrałaś produkt, który nie spełnia Twoich oczekiwań? A może po prostu ktoś już Ci go podarował Nic straconego! Pamiętaj, że masz 14 dni na zwrot.

Szybko i pewnie odzyskasz pieniądze postępując wg poniższych wskazówek:

Wypełnij formularz zwrotu
(do pobrania tutaj).

Spakuj towar, wypełniony formularz oraz dowód zakupu.

Paczkę wyślij na adres naszej firmy:

Lanila
Ul. Krakowska 7
32-650 Kęty

Wymiana towaru

Nie trafiłeś z rozmiarem lub wzorem ? Chętnie wymienimy Twój zakup na inny – masz 14 dni na decyzję.

Poniżej podpowiadamy jak w 4 krokach sprawnie wymienisz swój produkt na inny:

Napisz do nas lub zadzwoń z prośbą o sprawdzenie dostępności nowego produkt.

Po otrzymaniu odpowiedzi wypełnij formularz wymiany
(do pobrania tutaj).

Spakuj towar, wypełniony formularz oraz dowód zakupu.

Paczkę wyślij na adres naszej firmy:

Lanila
Ul. Krakowska 7
32-650 Kęty

Reklamacja towaru

Wszystkie towary zakupione w sklepie lanila.pl objęte są gwarancją producenta. W razie wykrycia jakiejkolwiek wady wykonawczej lub materiałowej Masz prawo do zareklamowania wadliwego produktu. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są zgodnie z obowiązującymi normami prawnymi. Sprzedawca – sklep lanila.pl ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji, wymienimy wadliwy produkt na wolny od wad lub usuniemy wadę.

O pozytywnym lub negatywnym rozpatrzeniu reklamacji zostaniesz poinformowany drogą mailową lub telefoniczną. Poniżej najprostsza droga do zareklamowania wadliwego produktu:

Wypełnij formularz reklamacji
(do pobrania tutaj).

Spakuj wadliwy towar, wypełniony formularz oraz dowód zakupu.

Paczkę wyślij na adres naszej firmy:

Lanila
Ul. Krakowska 7
32-650 Kęty

Formularze do pobrania

Formularz zwrotu

Formularz wymiany

Formularz reklamacji