FAQ - Często zadawane pytania

Jakie są koszty wysyłki w Polsce oraz czy istnieje możliwość wysyłki za granicę?

Koszt wysyłki Pocztą Polską wynosi od 5zł – 14zł ( cena zależy od gabarytów przesyłki).Szczegółowy koszt wysyłki Pocztą Polską zostanie naliczony zaraz po dodaniu produktów do koszyka. Koszt wysyłki kurierem DPD w przypadku przedpłaty to stałe 14zł, wysyłka kurierem DPD „za pobraniem” to koszt 17zł. Pobranie oznacza możliwość zapłacenia gotówką kurierowi podczas doręczenia przesyłki. Zamówienia, których wartość przekracza 250zł wysyłane są na nasz koszt! Istnieje możliwość wysyłki za granicę. Koszt wysyłki waha się między 55zł, a 80zł. W przypadku wysyłki za granicę prosimy o wcześniejszy kontakt w celu ustalenia szczegółów.

Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Zwykle realizacja zamówienia trwa do 4 dni roboczych. Jeśli jednak dany produkt nie jest dostępny od ręki to kontaktujemy się z klientem i informujemy go na jakim etapie jest jego zamówienia i kiedy będzie możliwa wysyłka pod wskazany adres. Wyjątek stanowią zamówienia, złożone w trakcie trwania promocji lub konkursów ogłoszonych na portalu facebook oraz sklepowym blogu. Termin realizacji tych zamówień to 7 dni roboczych od momentu zaksięgowania się pieniędzy na koncie lub od momentu wyboru płatności " za pobraniem". Wysyłka kurierem DPD trwa od 24 - 48h. Przeważnie jednak paczka dojeżdża do klienta następnego dnia od wysłania.

Czy jest możliwość płatności gotówkowej w siedzibie firmy? Czy można odebrać towar osobiście?

Nie ma możliwości płatności gotówkowej przy odbiorze w siedzibie naszej firmy. Istnieje możliwość zapłaty przelewem oraz osobistego odbioru zamówionego towaru w naszej siedzibie jednak po wcześniejszym ustaleniu szczegółów. W takim przypadku klient nie płaci za koszty transportu, gdyż odbiera towar osobiście.

Zakupiony oraz opłacony towar można odebrać osobiście pod adresem:
Lanila
ul. Brzoskwiniowa 1
43-353 Porąbka
tel. 506 832 980; 504 104 740
sklep@lanila.pl

Czy można zwrócić zakupiony produkt?

W okresie czternastu dni od odebrania zamówionego towaru, Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Wystarczy wypełnić formularz zwrotu i wysłać go razem z towarem na adres firmy. Formularz zwrotu można pobrać tutaj:


Jakie są formy płatności w sklepie lanila.pl?

  1. Płatność PayU – błyskawiczny przelew lub możliwość płatności kartą płatniczą za pośrednictwem systemu PayU. W przypadku odrzucenia transakcji prosimy o kontakt z PayU pod numerem tel. +48 (61) 630 60 05 lub za pomocą maila: pomoc@payu.pl codziennie w godz. 8.00 - 20.00.
  2. Raty PayU – możliwość zakupu na raty za pośrednictwem systemu PayU i współpracującym z nimi bankiem Alior Bank. W przypadku pytań dotyczących rat prosimy o kontakt z PayU pod numerem tel. +48 (61) 630 60 05 lub za pomocą maila: pomoc@payu.pl codziennie w godz. 8.00 - 20.00. Więcej o ratach PayU dowiesz się tutaj: https://www.payu.pl/payu-raty-dla-Ciebie
  3. Standardowy Przelew ( przedpłata) – pełne dane potrzebne do wykonania przelewu zostaną podane w mailu potwierdzającym prawidłowe złożenie zamówienia
  4. Płatność za pobraniem – płatność gotówkowa kurierowi DPD w momencie doręczenia paczki.

Co oznacza informacja „ Produkt chwilowo niedostępny” ?

Taka informacja oznacza, że czekamy na tkaninę z farbiarni, która drukuje nasze wzory albo produkt już się szyje i czekamy na jego dostawę z Pracowni Krawieckiej, z którą współpracujemy. W pierwszym przypadku czas oczekiwania może wynosić nawet ok. 6 tygodni, w drugim przypadku produkt powinien pojawić się w naszym sklepie w ciągu kilku dni. Jeżeli zależy Państwu na konkretnym produkcie, który chwilowo jest niedostępny zachęcamy do kontaktu z nami. Wyślijcie maila na sklep@lanila.pl lub zadzwońcie 506 832 980 lub 504 104 740. Przekażemy Państwu konkretną datę pojawienia się niedostępnego produktu w naszym sklepie.

Jakiej gramatury jest Polar Minky użyty w produktach marki lanila?

Używamy tylko i wyłącznie Oryginalnego Polaru Minky o gramaturze od 380 – 400g/m2 firmy Shannon Fabrics. Polar ten posiada Certyfikat Oeko-Tex Standard 100, co gwarantuje, że jest całkowicie bezpieczny nawet dla niemowląt. Dodatkowo Polar Minky charakteryzuje się tym, że jest bardzo przyjemny w dotyku i nie powoduje podrażnień. Dzięki temu, że używamy Oryginalnego polaru Minky gwarantujemy, że nawet po wielokrotnym praniu plusz nie straci swoich puszystych właściwości, a kropeczki (wypustki) pozostaną na swoim miejscu.

Czy wypełnienie kocyków oraz poduszek nie zbije się w praniu?

W naszych produktach jako wypełnienia używamy antyalergicznej włókniny silikonowej, która charakteryzuje się tym, że nie traci swoich właściwości nawet po wielu praniach. Co ważne, włóknina została wszyta do wewnątrz tkanin, dzięki czemu nie przesunie się podczas prania.