Wybrałaś produkt, który nie spełnia Twoich oczekiwań? A może po prostu ktoś już Ci go podarował? Nic straconego! Pamiętaj, że masz 14 dni na zwrot.
Szybko i pewnie odzyskasz pieniądze postępując wg poniższych wskazówek:
Zwracany towar musi być nieużytkowany, musi posiadać metkę oraz gdy do zamówienia dołożone zostało gratisowe serduszko lub inny gratisowy produkt, również musi zostać zwrócone. W innym przypadku nie będziemy mogli uznać zwrotu!
*Zwrot opłaty za przesyłkę dotyczy sytuacji, gdy zamówienie zwracane jest w całości. Koszt zwrotu zamówienia do sklepu ponosi kupujący zgodnie ze sklepowym regulaminem. Przesyłki wysłane na adres inny niż ten podany poniżej, czyli inny niż: Lanila, ul. Brzoskwiniowa 1, 43-353 Porąbka nie będą odbierane i zostaną automatycznie zwrócone do nadawcy!!!
Wypełnij formularz zwrotu
(do pobrania tutaj).
Spakuj towar, wypełniony formularz oraz dowód zakupu.
Paczkę wyślij na adres naszej firmy:
Lanila
Ul. Brzoskwiniowa 1
43-353 Porąbka
Wszystkie towary zakupione w sklepie lanila.pl objęte są gwarancją producenta. W razie wykrycia jakiejkolwiek wady wykonawczej lub materiałowej masz prawo do zareklamowania wadliwego produktu. Wszystkie reklamacje rozpatrywane są zgodnie z obowiązującymi normami prawnymi. Sprzedawca – sklep lanila.pl ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji, wymienimy wadliwy produkt na wolny od wad lub usuniemy wadę.
*Przesyłkę reklamacyjną klient wysyła na własny koszt (w przypadku rozpatrzenia reklamacji pozytywnie koszt zostanie Klientowi zwrócony).
O pozytywnym lub negatywnym rozpatrzeniu reklamacji zostaniesz poinformowany drogą mailową lub telefoniczną. Poniżej najprostsza droga do zareklamowania wadliwego produktu:
Wypełnij formularz reklamacji
(do pobrania tutaj).
Spakuj wadliwy towar, wypełniony formularz oraz dowód zakupu.
Paczkę wyślij na adres naszej firmy:
Lanila
Ul. Brzoskwiniowa 1
43-353 Porąbka