FAQ - Często zadawane pytania

Jakie są koszty wysyłki w Polsce oraz czy istnieje możliwość wysyłki za granicę?

Koszt wysyłki Pocztą Polską wynosi od 14zł – 18zł ( cena zależy od gabarytów przesyłki).Szczegółowy koszt wysyłki Pocztą Polską zostanie naliczony zaraz po dodaniu produktów do koszyka. Koszt wysyłki kurierem DPD w przypadku przedpłaty to stałe 14zł, wysyłka kurierem DPD „za pobraniem” to koszt 17zł. Pobranie oznacza możliwość zapłacenia gotówką lub kartą kurierowi podczas doręczenia przesyłki. Zamówienia, których wartość przekracza 349 zł wysyłane są na nasz koszt (na terenie Polski)! Istnieje możliwość wysyłki za granicę. Koszt wysyłki waha się między 45zł, a 242zł*. Wszystkie szczegóły dotyczące wysyłek zagranicznych można znaleźć w zakładce "Dostawa": https://lanila.pl/content/1-dostawa.

* Kwota 242zł ( z uwzględnioną już opłatą za odprawę celną) dotyczy tylko kilku krajów, w których obowiązuje obowiązkowa odprawa celna.

Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Realizacja zamówienia trwa do 5 dni roboczych. Wyjątek stanowią zamówienia, złożone w trakcie trwania promocji lub konkursów ogłoszonych na portalu Facebook oraz w okresie przedświątecznym i świątecznym. Termin realizacji tych zamówień może zostać wydłużony.

Czy można zwrócić zakupiony produkt?

W okresie czternastu dni od odebrania zamówionego towaru, Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Wystarczy wypełnić formularz zwrotu i wysłać go razem z towarem na adres firmy. Formularz zwrotu można pobrać tutaj:


Jakie są formy płatności w sklepie lanila.pl?

  1. Płatność PayU – błyskawiczny przelew lub możliwość płatności kartą płatniczą za pośrednictwem systemu PayU. W przypadku odrzucenia transakcji prosimy o kontakt z PayU pod numerem tel. +48 (61) 630 60 05 lub za pomocą maila: pomoc@payu.pl codziennie w godz. 8.00 - 20.00.
  2. Raty PayU – możliwość zakupu na raty za pośrednictwem systemu PayU i współpracującym z nimi bankiem Alior Bank. W przypadku pytań dotyczących rat prosimy o kontakt z PayU pod numerem tel. +48 (61) 630 60 05 lub za pomocą maila: pomoc@payu.pl codziennie w godz. 8.00 - 20.00. Więcej o ratach PayU dowiesz się tutaj: https://www.payu.pl/payu-raty-dla-Ciebie
  3. Standardowy Przelew ( przedpłata) – pełne dane potrzebne do wykonania przelewu zostaną podane w mailu potwierdzającym prawidłowe złożenie zamówienia
  4. Płatność za pobraniem – płatność gotówkowa kurierowi DPD w momencie doręczenia paczki.

Co oznacza informacja „ Produkt chwilowo niedostępny” ?

Taka informacja oznacza, że czekamy na tkaninę z farbiarni, która drukuje nasze wzory albo produkt już się szyje i czekamy na jego dostawę z Pracowni Krawieckiej, z którą współpracujemy. W pierwszym przypadku czas oczekiwania może wynosić nawet ok. 6 tygodni, w drugim przypadku produkt powinien pojawić się w naszym sklepie w ciągu kilku dni. Jeżeli zależy Państwu na konkretnym produkcie, który chwilowo jest niedostępny zachęcamy do kontaktu z nami. Wyślijcie maila na sklep@lanila.pl lub zadzwońcie na numer 500 182 737. Przekażemy Państwu konkretną datę pojawienia się niedostępnego produktu w naszym sklepie.

Czy wypełnienie kocyków oraz poduszek nie zbije się w praniu?

W naszych produktach jako wypełnienia używamy antyalergicznej włókniny silikonowej, która charakteryzuje się tym, że nie traci swoich właściwości nawet po wielu praniach. Co ważne, włóknina została wszyta do wewnątrz tkanin, dzięki czemu nie przesunie się podczas prania.