FAQ - Często zadawane pytania

Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Realizacja zamówienia trwa do 5 dni roboczych. Wyjątek stanowią zamówienia, złożone w trakcie trwania promocji lub konkursów ogłoszonych na portalu Facebook oraz w okresie przedświątecznym i świątecznym. Termin realizacji tych zamówień może zostać wydłużony.

Czy można zwrócić zakupiony produkt?

W okresie czternastu dni od odebrania zamówionego towaru, Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Wystarczy wypełnić formularz zwrotu i wysłać go razem z towarem na adres firmy. Formularz zwrotu można pobrać tutaj:


Jakie są formy płatności w sklepie lanila.pl?

  1. Płatność PayU – błyskawiczny przelew lub możliwość płatności kartą płatniczą za pośrednictwem systemu PayU. W przypadku odrzucenia transakcji prosimy o kontakt z PayU pod numerem tel. +48 (61) 630 60 05 lub za pomocą maila: pomoc@payu.pl codziennie w godz. 8.00 - 20.00.
  2. Raty PayU – możliwość zakupu na raty za pośrednictwem systemu PayU i współpracującym z nimi bankiem Alior Bank. W przypadku pytań dotyczących rat prosimy o kontakt z PayU pod numerem tel. +48 (61) 630 60 05 lub za pomocą maila: pomoc@payu.pl codziennie w godz. 8.00 - 20.00. Więcej o ratach PayU dowiesz się tutaj: https://www.payu.pl/payu-raty-dla-Ciebie
  3. Standardowy Przelew ( przedpłata) – pełne dane potrzebne do wykonania przelewu zostaną podane w mailu potwierdzającym prawidłowe złożenie zamówienia

Co oznacza informacja „ Produkt chwilowo niedostępny” ?

Taka informacja oznacza, że czekamy na tkaninę z farbiarni, która drukuje nasze wzory albo produkt już się szyje i czekamy na jego dostawę z Pracowni Krawieckiej, z którą współpracujemy. W pierwszym przypadku czas oczekiwania może wynosić nawet ok. 6 tygodni, w drugim przypadku produkt powinien pojawić się w naszym sklepie w ciągu kilku dni. Jeżeli zależy Państwu na konkretnym produkcie, który chwilowo jest niedostępny zachęcamy do kontaktu z nami. Wyślijcie maila na sklep@lanila.pl lub zadzwońcie na numer 500 182 737. Przekażemy Państwu konkretną datę pojawienia się niedostępnego produktu w naszym sklepie.

Czy wypełnienie kocyków oraz poduszek nie zbije się w praniu?

W naszych produktach jako wypełnienia używamy antyalergicznej włókniny silikonowej, która charakteryzuje się tym, że nie traci swoich właściwości nawet po wielu praniach. Co ważne, włóknina została wszyta do wewnątrz tkanin, dzięki czemu nie przesunie się podczas prania.